dijous, 22 de gener del 2015

Regalem 10 entrades per anar al teatre!


M'agrada anar al teatre, i més si és al meu poble, i més si hi vaig acompanyat, i més si em regalen les entrades, i més si és diumenge!

Si estàs d'acord amb tot això, t'informem que el diumenge, 25 de gener a les 6 de la tardaal Teatre-cinema municipal de Caldes fan TEATRE PER A NENES I NENS:

“L’avi Tonet”, de la Cia. Jordi del Rio. 
Durada: 
60 minuts. 

Públic recomanat: entre 6 a 12 anys.

Preu entrada: 5 €. 

I la bona notícia és que ens van regalar a l'AMPA 10 entrades i que les donarem als 5 primers socis que retweetegin el nostre missatge al Twitter: "M'agrada de l'escola Sant Esteve perquè..." (i digueu la vostra, és clar!)

Serán dos entrades per cadascú dels primers 5 socis que participin en aquesta iniciativa, que esperem que sigui tot un èxit :)



[El teatre està Organitzat per l’Ajuntament de Caldes de Malavella amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, de la Diputació de Girona i de La Troca Produccions Artístiques.]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada